Forester, Strana 14
Značky

Originální díl Subaru

Silenblok zadního ramene v uložení do nápravy vzadu Group-N pro vozidla Subaru Impreza WRX a WRX STI od roku výroby 2001 - 2007 Lze použít na Subaru Impreza GT 1993 - 2000,...

Hadicové kity Mishimoto jsou vyrobené z velmi odolného silikonu. Nabízejí mnohem větší pevnost, odolnost, teplotní resistanci a mnohem menší tlakovou ztrátu než sériové gumové...

Velmi kvalitní rozvodová sada SKF pro motory DOHC EJ20 / EJ25 Subaru Impreza GT/WRX/STI, 2.0R, Forester Turbo-S, XT 2.0R, Legacy GT, 2.0R


Spojková sada Exedy Stage 1 pro Forester XT 2,5 169 kw, Impreza WRX 2,5 169 kw

Spojková sada na Subaru Forester, Impreza, Legacy N/A (bez turba).

Spojková sada na Subaru Forester, Impreza, Legacy N/A (bez turba). Do roku výroby 2000

Synchron 3/4/5 převodového stupně pro pěti stupňové převodovky Originální díl Subaru

Synchron 1. převodového stupně pro pěti stupňové převodovky Originální díl Subaru

Šikmá olejová vana Originální díl Subaru

Šroub pro kompletaci bloku motoru - umístění viz. diagram ve foto Rozměr: 10 x 158 x 30 mm Počet kusů na motoru: 8 ks Cena za 1 ks

Šroub pro kompletaci bloku motoru - umístění viz. diagram ve foto Počet kusů na motoru: 2 ks Cena za 1 ks

Šroub pro kompletaci bloku motoru - umístění viz. diagram ve foto Rozměr: 8 x 65 x 20mm Počet kusů na motoru: 6 ks Cena za 1 ks

Šroub pro kompletaci bloku motoru - umístění viz. diagram ve foto Počet kusů na motoru: 1 ks Cena za 1 ks

Šroub klemy vačkové hřídele Originální díl Subaru

Šroub krytu rozvodů - 6 x 14.5 mm

Šroub krytu rozvodů

Šroub krytu rozvodů na DOHC motory

Šroub krytu rozvodů Originální díl Subaru

Šroub pro mazání turba na kluzném ložisku

Šroub pro mazání turba na kuličkovém ložisku Ball bearing

Originální díl Subaru

Šroub vačkového kola bez AVCS - sací / výfuková vačka