Forester, Strana 14
Značky
Originální díl Subaru
Silenblok zadního ramene v uložení do nápravy vzadu Group-N pro vozidla Subaru Impreza WRX a WRX STI od roku výroby 2001 - 2007 Lze použít na Subaru Impreza GT 1993 - 2000,...
Hadicové kity Mishimoto jsou vyrobené z velmi odolného silikonu. Nabízejí mnohem větší pevnost, odolnost, teplotní resistanci a mnohem menší tlakovou ztrátu než sériové gumové...
Velmi kvalitní rozvodová sada SKF pro motory DOHC EJ20 / EJ25 Subaru Impreza GT/WRX/STI, 2.0R, Forester Turbo-S, XT 2.0R, Legacy GT, 2.0R
Spojková sada Exedy Stage 1 pro Forester XT 2,5 169 kw, Impreza WRX 2,5 169 kw
Spojková sada na Subaru Forester, Impreza, Legacy N/A (bez turba).
Spojková sada na Subaru Forester, Impreza, Legacy N/A (bez turba). Do roku výroby 2000
Synchron 3/4/5 převodového stupně pro pěti stupňové převodovky Originální díl Subaru
Synchron 1. převodového stupně pro pěti stupňové převodovky Originální díl Subaru
Šikmá olejová vana Originální díl Subaru
Šroub pro kompletaci bloku motoru - umístění viz. diagram ve foto Rozměr: 10 x 158 x 30 mm Počet kusů na motoru: 8 ks Cena za 1 ks
Šroub pro kompletaci bloku motoru - umístění viz. diagram ve foto Počet kusů na motoru: 2 ks Cena za 1 ks
Šroub pro kompletaci bloku motoru - umístění viz. diagram ve foto Rozměr: 8 x 65 x 20mm Počet kusů na motoru: 6 ks Cena za 1 ks
Šroub pro kompletaci bloku motoru - umístění viz. diagram ve foto Počet kusů na motoru: 1 ks Cena za 1 ks
Šroub klemy vačkové hřídele Originální díl Subaru
Šroub krytu rozvodů - 6 x 14.5 mm
Šroub krytu rozvodů
Šroub krytu rozvodů na DOHC motory
Šroub krytu rozvodů Originální díl Subaru
Šroub pro mazání turba na kluzném ložisku
Šroub pro mazání turba na kuličkovém ložisku Ball bearing
Originální díl Subaru
Šroub vačkového kola bez AVCS - sací / výfuková vačka