Kladky
Značky
Kladka rozvodového mechanismu. Pro motory DOHC - čtyři vačkové hřídele i SOHC - dva vačkové hřídele Rozvodový mechanismus obsahuje 2 ks těchto kladek. Cena za 1 ks kladky...
Kladka rozvodového mechanismu. Pro motory DOHC - čtyři vačkové hřídele i SOHC - dva vačkové hřídele Cena za 1 ks kladky Originální díl Subaru
Kladka rozvodového mechanismu. Pro motory DOHC - čtyři vačkové hřídele i SOHC - dva vačkové hřídele Cena za 1 ks kladky Originální díl Subaru
Klikové kolo pro Starší modely Subaru
Vačkové kolo pro většinu Subaru po roce 2000
Napínací kladka NTN rozvodového mechanismu. Pro motory DOHC - čtyři vačkové hřídele i SOHC - dva vačkové hřídele Cena za 1 ks kladky Jedná se o neoriginální díl od Japonské...
Napínací kladka rozvodového mechanismu. Pro motory DOHC - čtyři vačkové hřídele i SOHC - dva vačkové hřídele Cena za 1 ks kladky Originální díl Subaru
Originální rozvodový řemen na Subaru motory DOHC Počet zubů řemenu - 281 Originální díl subaru
Ozubená kladka rozvodového mechanismu. Pro motory DOHC - čtyři vačkové hřídele i SOHC - dva vačkové hřídele Cena za 1 ks kladky Originální díl Subaru
Šroub vačkového kola bez AVCS - sací / výfuková vačka
Šroub vačkového kola pro AVCS - sací / výfuková vačka
Vačkové kolo výfukové vačky bez AVCS - Levé
Vačkové kolo výfukové vačky bez AVCS - Pravé
Vodítko rozvodového řemene na ozubeném kole klikového hřídele Originální díl Subaru Umístění viz diagram ve foto
Originální vodní pumpa na Subaru Impreza GT/WRX 1999 - 2004, Forester Turbo-S, XT 1998 - 2004