Kladky
Značky

Kladka rozvodového mechanismu. Pro motory DOHC - čtyři vačkové hřídele i SOHC - dva vačkové hřídele Rozvodový mechanismus obsahuje 2 ks těchto kladek. Cena za 1 ks kladky...

Kladka rozvodového mechanismu. Pro motory DOHC - čtyři vačkové hřídele i SOHC - dva vačkové hřídele Cena za 1 ks kladky Originální díl Subaru

Kladka rozvodového mechanismu. Pro motory DOHC - čtyři vačkové hřídele i SOHC - dva vačkové hřídele Cena za 1 ks kladky Originální díl Subaru

Vačkové kolo pro většinu Subaru po roce 2000

Napínací kladka NTN rozvodového mechanismu. Pro motory DOHC - čtyři vačkové hřídele i SOHC - dva vačkové hřídele Cena za 1 ks kladky Jedná se o neoriginální díl od Japonské...

Napínací kladka rozvodového mechanismu. Pro motory DOHC - čtyři vačkové hřídele i SOHC - dva vačkové hřídele Cena za 1 ks kladky Originální díl Subaru

Originální rozvodový řemen na Subaru motory DOHC Počet zubů řemenu - 281 Originální díl subaru

Ozubená kladka rozvodového mechanismu. Pro motory DOHC - čtyři vačkové hřídele i SOHC - dva vačkové hřídele Cena za 1 ks kladky Originální díl Subaru

Šroub vačkového kola bez AVCS - sací / výfuková vačka

Šroub vačkového kola pro AVCS - sací / výfuková vačka

Originální těsnění na vodní pumpu na Subaru FB20 a FB25 2011 - 2020

Vačkové kolo sací vačky s AVCS - levé

Vačkové kolo sací vačky s AVCS - pravé

Vačkové kolo výfukové vačky bez AVCS - Levé

Vačkové kolo výfukové vačky bez AVCS - Pravé

Vačkové kolo výfukové vačky s AVCS - levé

Vačkové kolo výfukové vačky s AVCS - Pravé

Vodítko rozvodového řemene na ozubeném kole klikového hřídele Originální díl Subaru Umístění viz diagram ve foto

Originální vodní pumpa na Subaru Boxer Diesel 2008 - 2014 s motory EE20

Originální vodní pumpa na Subaru FB20 a FB25 2011 - 2020

Originální vodní pumpa na Subaru Legacy GT 2,5 2009 - 2013