Podvozek a transmise, Strana 3
Značky
Synchron 4/5/6 převodového stupně pro šesti stupňové převodovky WRX STI 2001 - 2018, Legacy Spec-B 6 MT Originální díl Subaru
Synchron 1. převodového stupně pro pěti stupňové převodovky Originální díl Subaru
Originální díl Subaru
Whiteline šroub pro změnu odklonu kola +/- 1,5 stupně
Originální šteft kola
Originální díl Subaru
Tyč řízení Levá/pravá Originální díl Subaru
Uložení převodovky Group-N Subaru Impreza WRX STI, 6MT 2001 - 2018, Legacy Spec-B manuál 6MT
Valivé ložisko šesti stupňové převodovky Originální díl Subaru
Valivé ložisko předního diferenciálu šesti stupňové převodovky Rozměr: 41 x 110 mm Originální díl Subaru
Valivé ložisko šesti stupňové převodovky Originální díl Subaru
Whiteline sada silenbloků zadních ramen a viz diagram ve foto Cena za 2 ks produktu (na levé i pravé zadní rameno)
Whiteline horní uložení předních tlumičů pro záklon rejdové čepu, čímž se při zatáčení prakticky sníží nedotáčivost vozidla. Maximální záklon 1,5 stupně Cena za sadu - 2ks
Whiteline silenblok zadní těhlice viz diagram ve foto. Průměr: 40.2mm V sadě 2 ks na obě zadní těhlice
Whiteline sada silenbloků předního ramene - uložení vpředu do nápravy viz diagram ve foto. Cena za sadu na obě přední ramena - 2 ks silenbloku
Whiteline sada silenbloků předního ramene - uložení vzadu do kastle viz diagram ve foto. Cena za 2 ks silenbloku na obě přední ramena Jedná se o menší průměr, na WRX STI 2011+...
Whiteline sada silenbloků předního ramene - uložení vzadu do kastle viz diagram ve foto. Cena za 2 ks silenbloku na obě přední ramena Jedná se o větší průměr, na Imprezu WRX...
Whiteline Silenbloky uložení diferenciálu do zadní nápravy - přední uložení viz diagram ve foto pod KDT905 Cena za 2 ks silenbloku
Whiteline sada silenbloků uložení zadní nápravy viz diagram ve foto pod KDT907 Cena za 4 ks silenbloku - na celou zadní nápravu
Kaaz zadní samosvorný lamelový diferenciál 1.5 way vč. olejové náplně pro diferenciály R180
Závodní spojková sada ACT pro Subaru Impreza WRX STI 2000 - 2017 se šesti stupňovou převodovou 6MT, jak pro vozidla s DCCD, tak bez DCCD Bez spojkového ložiska