SG 2002 - 2005, Strana 14
Značky
Těsnící kroužek výfuku Vnitřní průměr - 58 mm Vnější průměr - 68 mm délka - 16 mm
Těsnící kroužek výfuku Vnitřní průměr - 48 mm Vnější průměr - 66 mm délka - 16 mm
Těsnící kroužek výfuku Vnitřní průměr - 60 mm Vnější průměr - 77 mm délka - 16 mm
Originální trubka obtoku oleje na Subaru Impreza, Forester, Legacy/Outback
Nové turbodmychadlo IHI VF34. Plug & play do všech Subaru s hliníkovým sáním. Single scroll seriové turbo na kuličkovém ložisku montované do WRX STI type RA rok 2001 - 2005
Nové turbodmychadlo Mitsubishi turbocharger TF06 - STAGE 2 pro motory EJ205 / EJ207 / EJ255 / EJ257 Pro vysoce upravené motory, které mají dosahovat výkonu až 400 hp Pro...
Nové turbodmychadlo Mitsubishi turbocharger pro motory EJ205 / EJ207 / EJ255 / EJ 257 Pro vysoce upravené motory, které mají dosahovat výkonu až 400 hp Pro Subaru Impreza GT /...
Uložení pomocného rámu diferenciálu Group-N na vozidla Subaru Impreza GT / WRX / STI 1993 - 2007, Forester 2002 - 2007 Montovací strana: levá/pravá
Uložení převodovky Group-N Subaru Impreza 1993 - 2013 vč. GT/WRX, Subaru Forester 1998 - 2013, Legacy/Outback 1990 - 2013 pro 5MT převodovky
Nerovnoměrně dlouhé svody pro motory EJ20/EJ25 vhodné pro výkony 400+ PS. Zachovají správný zvuk Subaru. Svody vynikají precizní kvalitou zpracování a poměrem cena/výkon....
Nerovnoměrně dlouhé svody pro motory EJ20/EJ25 vhodné pro výkony 400+ PS. Zachovají správný zvuk Subaru. Svody vynikají precizní kvalitou zpracování a poměrem cena/výkon....
Univerzální chladič oleje 10 řad. Mishimoto
Chladič převodovky / servo řízení Mishimoto univerzální
Vačkové kolo sací vačky bez AVCS - Pravé
Vačkové kolo výfukové vačky bez AVCS - Levé
Vačkové kolo výfukové vačky bez AVCS - Pravé
Valivé ložisko pěti stupňové převodovky Rozměr: 18 x 24 x 23 mm Originální díl Subaru
Originální víčko expanzní nádobky 1.08 baru
Víčko chladiče Group-N - 1.3 baru
Víčko chladiče Mishimoto - 1.3 baru malé - 31 - 32mm
Originální víčko chladiče 1.3 baru
Originální víčko přepadové nádobky
Vodítko rozvodového řemene na ozubeném kole klikového hřídele Originální díl Subaru Umístění viz diagram ve foto