SG 2002 - 2005, Strana 14
Značky

Těsnící kroužek výfuku Vnitřní průměr - 58 mm Vnější průměr - 68 mm délka - 16 mm

Těsnící kroužek výfuku Vnitřní průměr - 48 mm Vnější průměr - 66 mm délka - 16 mm

Těsnící kroužek výfuku Vnitřní průměr - 60 mm Vnější průměr - 77 mm délka - 16 mm

Originální trubka obtoku oleje na Subaru Impreza, Forester, Legacy/Outback

Nové turbodmychadlo IHI VF34. Plug & play do všech Subaru s hliníkovým sáním. Single scroll seriové turbo na kuličkovém ložisku montované do WRX STI type RA rok 2001 - 2005

Nové turbodmychadlo Mitsubishi turbocharger TF06 - STAGE 2 pro motory EJ205 / EJ207 / EJ255 / EJ257 Pro vysoce upravené motory, které mají dosahovat výkonu až 400 hp Pro...

Nové turbodmychadlo Mitsubishi turbocharger pro motory EJ205 / EJ207 / EJ255 / EJ 257 Pro vysoce upravené motory, které mají dosahovat výkonu až 400 hp Pro Subaru Impreza GT /...

Uložení pomocného rámu diferenciálu Group-N na vozidla Subaru Impreza GT / WRX / STI 1993 - 2007, Forester 2002 - 2007 Montovací strana: levá/pravá

Uložení převodovky Group-N Subaru Impreza 1993 - 2013 vč. GT/WRX, Subaru Forester 1998 - 2013, Legacy/Outback 1990 - 2013 pro 5MT převodovky

Nerovnoměrně dlouhé svody pro motory EJ20/EJ25 vhodné pro výkony 400+ PS. Zachovají správný zvuk Subaru. Svody vynikají precizní kvalitou zpracování a poměrem cena/výkon....

Nerovnoměrně dlouhé svody pro motory EJ20/EJ25 vhodné pro výkony 400+ PS. Zachovají správný zvuk Subaru. Svody vynikají precizní kvalitou zpracování a poměrem cena/výkon....

Univerzální chladič oleje 10 řad. Mishimoto

Chladič převodovky / servo řízení Mishimoto univerzální

Vačkové kolo sací vačky bez AVCS - Pravé

Vačkové kolo výfukové vačky bez AVCS - Levé

Vačkové kolo výfukové vačky bez AVCS - Pravé

Valivé ložisko pěti stupňové převodovky Rozměr: 18 x 24 x 23 mm Originální díl Subaru

Originální víčko expanzní nádobky 1.08 baru

Víčko chladiče Group-N - 1.3 baru

Víčko chladiče Mishimoto - 1.3 baru malé - 31 - 32mm

Originální víčko chladiče 1.3 baru

Originální víčko přepadové nádobky

Vodítko rozvodového řemene na ozubeném kole klikového hřídele Originální díl Subaru Umístění viz diagram ve foto